معرفی 8 فیلم سال 2021 که ارزش تماشا دارند
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اکثر افراد برای اینکه در انتخاب فیلم مورد نظرشان مشکل دارند کمتر فیلم می بینند!! هر سال تعداد بی شماری از فیلم و سریال گرفته تا مستند و فیلم کوتاه ساخته می شود که هر کدام در ژانر خودشان بی نظیرند اما کدام یک را می توان برای تماشا انتخاب کرد؟! همه انتخاب ها می توانند گیج کننده باشند زیرا ما از محتوای آن فیلم اطلاعات کافی نداریم و نمیدانیم با علاقه مندی ما جور در میاید یا خیر!

در ماه ژانویه ، نتفلیکس اعلام کرد که هر هفته یک فیلم با حضور ستاره های هالیوودیرا منتشر خواهد کرد و تا پایان سال 2021 ما باید منتظر اکران فیلم های شگفت انگیزی باشیم. دسه بندی فیلم ها نیز کاملا تقسیم بندی شده به ژانر های متفاوتی همچون معمایی ، عاشقانه ، کمدی ، ترسناک و غیره است. به علاوه تمام ستاره هایی که اسطوره بازیگری هستند ، از لئوناردو دی کاپریو و زندایا گرفته تا اریک آندره ، اوکتاویا اسپنسر در این فیلم های امسال حضور دارند.

فیلم Moxie

یک فیلم کمدی با بازی آمی پویلر ستاره کمدی هالیوود. داستان فیلم دختری 16 ساله را نشان می دهد که با الهام گرفتن از گذشته مادرش که در مدرسه یک شورشگر بوده می خواهد قوانین و رفتارهای تابو شده در دبیرستانش را بهم بریزد و در مدرسه اش که در مرکز تگزاس قرار دارد بچه ها و مدیران مدرسه را به چالش بکشد.

فیلم Yes Day

جنیفر گارنر در این کمدی خانوادگی نقش مادری را بازی می کند که به همراه همسرش تصمیم می گیرند یک روز را به عنوان رو "بله" گویی اعلام کنند. در این روز به همه کارهایی که بچه هایشان می خواهند باید پاسخ بله دهند – این فیلم کمدی می تواند اوقات خوشی برای شما ایجاد کند.

فیلم Bad Trip

دو دوست که تولید محتوای طنز با دوربین مخفی انجام می دهند زندگی شان دچار مشکلاتی می شود و خودشان در بند اتفاقات ناگوار طنز گونه قرار می گیرد. خط داستانی فیلم براساس اتفاقات است و اکثر شوخی ها گفتاری نیستند و بر اساس موقعیت به وجود می آیند.

فیلم Madame Claude

مادام کلود بر اساس یک داستان واقعی و در دهه 1960 اتفاق می افتد ، زندگی زنی را که مشهورترین فا*شه خانه در پاریس را اداره می کرد ، دنبال می کند. قدرت و نفوذ جامعه مادام کلود تزلزل ناپذیر است ، تا اینکه یک زن جوان ثروتمند امپراتوری اورا را تهدید می کند.

فیلم Thunder Force

اکتاویا اسپنسر و ملیسا مک کارتی در کمدی اکشن پیش رو به کارگردانی بن فالکون نقش ابرقهرمان نمادین را ایفا می کنند. در دنیایی که مردم در میان ابرشهرها زندگی می کنند ، اسپنسر و مک کارتی بهترین دوست دوران کودکی یکدیگر هستند که وقتی یکی از آنها فرمولی برای ابرقدرت ها به افراد عادی می دهد ، به نیرویی بعید در برابر شر تبدیل می شوند.

فیلم The Woman in the Window

فیلم زنی در پنچره که به نظر می رسد از فیلم پنجره عقبی آلفرد هیچاک الهام گرفته است، فیلمی در ژانر جنایی، معمایی است . امی آدامز نقش دکتر آنا فاکس ، یک روانشناس کودک آگورافوبیک را دارد که با همسایه خود جین (جولیان مور) دوست است. وقتی جین مفقود می شود ، آنا مظنون است که در خانه آن طرف خیابان اتفاق خیلی خطرناکی رخ داده است – اما پلیس ها به او اعتمادی نمی کنند زیرا او دارای اختلال روانی است و حرف هایش می تواند ساخته ذهنش باشد.

فیلم Army of the Dead

کارگردان فیلم Zack Snyder’s Army of the Dead یک فیلم در مورد زامبی ها ساخته است ، که در آن گروهی از ماجراجویان در وسط شیوع یک ویروس که انسان ها را به زامبی تبدیل می کند قصد سرقت از کازینوی لاس وگاس را دارند. در این فیلم دیو باوتیستا بازی می شود ، تیگ نوتارو به عنوان یک خلبان هلیکوپتر هاردکور ظاهر می شود و کاملاً دیوانه وار به نظر می رسد.

فیلم AWAKE

یک رویداد مرموز تمام توانایی بشریت را برای خوابیدن از بین می برد. اما جیل (جینا رودریگز) ، یک سرباز سابق با گذشته ای فرسوده ، ممکن است کلید نجات بشریت را داشته باشد: دخترش تنها فردی است که می تواند بخوابد.

منبع:  معرفی 8 فیلم سال 2021 که ارزش تماشا دارند





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: